Fundacja na rzecz chorych
na stwardnienie rozsiane

NIP 894-29-86-057 KRS 0000338878

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies.

Informacje zapisane w ciasteczkach są wykorzystywane w celach statystycznych, analizy ruchu i zapisywania ustawień. Dalsze korzystanie z serwisu z włączonym zapisem cookies oznacza zgodę na ich używanie i zapisywanie ich w Twojej przeglądarce. W ustawieniach przeglądarki możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Członek Programu dostarcza fakturę/rachunek wystawioną na fundację, a opłacenie następuje bezpośrednio przez fundację ze środków zgromadzonych na subkoncie.

 

Przypadek 1. Sprzedawca zgadza się wydać towar/zrealizować usługę przed otrzymaniem zapłaty.

  • Członek Programu udaje się do sprzedawcy/usługodawcy i ustala, że może otrzymać towar przed wpłynięciem na konto pieniędzy.
    Uwaga: faktura lub rachunek nie może być wystawiony na kwotę wyższą niż kwota zgromadzona na subkoncie.
  • Faktura powinna być wystawiona na następującego odbiorcę:

    Dobro Powraca - fundacja na rzecz chorych na stwardnienie rozsiane,
    <Państwa Imię i Nazwisko>,
    ul. Hłaski 34/12,
    54-608 Wrocław,
    NIP 894-29-86-057

    (Imię i nazwisko może być w uwagach lub adnotacjach na fakturze)
    Uwaga: nie wolno podpisywać się w polu na fakturze zatytułowanym Osoba upoważniona do odbiory faktury.
  • Członek Programu wysyła fakturę listem zwykłym lub priorytetowym do fundacji. Prosimy nie wysyłać korespondencji za potwierdzeniem odbioru, gdyż znacznie wydłuża to czas realizacji płatności. Uwaga: oryginał faktury powinien zostać przysłany przed terminem jej płatności.
  • Po otrzymaniu oryginału faktury fundacja przelewa na konto bankowe sprzedawcy wskazaną kwotę z faktury i informuje o tym mailowo Członka Programu.

 

Przypadek 2. Sprzedawca nie zgadza się wydać towaru/zrealizować usługi przed otrzymaniem zapłaty.

  • Członek Programu udaje się do sprzedawcy i prosi o wystawienie faktury pro forma. Uwaga: faktura nie może być wystawiona na kwotę wyższą niż kwota zgromadzona na subkoncie.
  • Faktura pro forma powinna być wystawiona na następującego odbiorcę:

    Dobro Powraca - fundacja na rzecz chorych na stwardnienie rozsiane,
    <Państwa Imię i Nazwisko>,
    ul. Hłaski 34/12,
    54-608 Wrocław,
    NIP 894-29-86-057

    (Imię i nazwisko może być w uwagach lub adnotacjach na fakturze)
    Uwaga: nie wolno podpisywać się w polu na fakturze zatytułowanym Osoba upoważniona do odbiory faktury.
  • Członek Programu przesyła fakturę pro forma pocztą tradycyjną lub e-mailem na adres Fundacji. E-mail powinien być wysłany z adresu zarejestrowanego w fundacji (podanego w procesie rejestracji).
  • Fundacja po otrzymaniu faktury pro forma dokonuje płatności i informuje o tym mailowo Członka Programu.
  • Członek Programu zobowiązany jest odebrać od sprzedawcy fakturę VAT (razem z towarem/po wykonaniu usługi) i przesłać ją niezwłocznie pocztą tradycyjną na adres fundacji.