Fundacja na rzecz chorych
na stwardnienie rozsiane

NIP 894-29-86-057 KRS 0000338878

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies.

Informacje zapisane w ciasteczkach są wykorzystywane w celach statystycznych, analizy ruchu i zapisywania ustawień. Dalsze korzystanie z serwisu z włączonym zapisem cookies oznacza zgodę na ich używanie i zapisywanie ich w Twojej przeglądarce. W ustawieniach przeglądarki możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Członek Programu opłacił wystawioną na siebie fakturę/rachunek z własnych środków i występuje do fundacji o zwrot poniesionych kosztów na prywatne konto bankowe.

  • Zapoznaj się z zasadami wykorzystania środków zgromadzonych na subkoncie.
  • Sprawdź w WYKAZIE czy towar/usługa mogą zostać opłacone ze środków zgromadzonych na subkoncie, w razie wątpliwości – skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu.
  • Dokonaj zakupu towaru/usługi na fakturę/rachunek wystawiony na Siebie.
  • Prześlij do nas pocztą tradycyjną „PODANIE O ZWROT KOSZTÓW PONIESIONYCH W ZWIĄZKU Z TERAPIĄ STWARDNIENIA ROZSIANEGO” z załączoną kopią faktur, rachunków lub biletów. Można jednorazowo otrzymać zwrot dla kilku faktur/rachunków, z tym że faktura/rachunek musi być dostarczona do nas w terminie do 6 miesięcy od dnia ich wystawienia. W przypadku zwrotu kosztów przejazdu (bilety lub faktury za przejazd) należy dołączyć zaświadczenie potwierdzające wizytę.
  • Pamiętaj, że zwrot kosztów paliwa oraz zwrot kosztów pomocy prawnej wymaga innego podania.
  • Podanie częściowo wypełnione nie będą rozpatrywane.
  • Pieniądze zostaną przelane na wskazane na podaniu konto bankowe.
  • Zostaniesz przez nas mailowo poinformowany, że przelew został wykonany.