Fundacja na rzecz chorych
na stwardnienie rozsiane

NIP 894-29-86-057 KRS 0000338878

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies.

Informacje zapisane w ciasteczkach są wykorzystywane w celach statystycznych, analizy ruchu i zapisywania ustawień. Dalsze korzystanie z serwisu z włączonym zapisem cookies oznacza zgodę na ich używanie i zapisywanie ich w Twojej przeglądarce. W ustawieniach przeglądarki możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Wróć do "Wykorzystanie środków"

Sfinansowanie przejazdu samochodem (kosztów paliwa) członkowi Programu JeSteśmy RazeM możliwe jest w przypadku:

  • transportu tam i z powrotem na turnus rehabilitacyjny lub zajęcia rehabilitacyjne
  • transportu tam i z powrotem do szpitala
  • transportu tam i z powrotem do lekarza (wizyta lekarska)

 

Sfinansowanie kosztów paliwa przez Fundację możliwe jest po przesłaniu przez Członka Programu drogą pocztową lub e-mailową na adres Fundacji następujących dokumentów:

  1. Podania o zwrot kosztów przejazdu samochodem osobowym.
  2. Odpowiednio - oryginał lub kserokopia faktury / rachunku / zaświadczenia o pobycie / zaświadczenia o wizycie z datą realizacji.
  3. Faktury za paliwo wystawione na Członka Programu.

Adres do przesłania podania:
Dobro Powraca - fundacja na rzecz chorych na stwardnienie rozsiane
ul. Hłaski 34/12,
54-608 Wrocław

 

Zwrot kosztów paliwa możliwy jest do miesiąca wstecz licząc od daty wizyty lub daty końca pobytu.
Zwrot kosztów realizowany jest po dokonanym przejeździe. Nie ma możliwości rozliczenia zaliczki na zdarzenie przyszłe.

Rozliczanie przejazdu opiera się o stawki za km dla samochodów osobowych:
- 0,5214 zł, gdy pojemność skokowa silnika wynosi do 900 cm3
- 0,8358 zł, gdy pojemność skokowa silnika wynosi ponad 900 cm3

Kwota do zwrotu jest to mniejsza wartość między kwotą wynikającą z faktur za paliwo, a kwotą wynikającą z kilometrówki (przejechanej odległości przemnożonej przez powyższą stawkę).

 

Możliwość przesyłania dokumentów drogą mailową: Dokumenty  do opłacenia  mogą być wysyłane do fundacji także drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dokumenty można wysłać w postaci skanów w formacie pdf. Ze względów formalnych nie możemy akceptować zdjęć.

Jeżeli zdecydują się Państwo przesłać dokumenty drogą mailową, prosimy o niewysyłanie ich równolegle pocztą tradycyjną. Oryginały dokumentów przechowują Państwo w takiej sytuacji u siebie.